Автори публікацій
Денисенко Н., Сингаївська А., Щириця Т. (2022). Ціннісно-наративний дискурс в освітянських практиках за умов воєнного стану. (С.95-99)
Єрмоленко Анатолій (2022). "Маємо не домовлятися, а чинити опір" ― погляд Анатолія Єрмоленка
Заєць С. (2023). Академічна свобода в університетах України: стан та шляхи зміцнення
Заєць С. (2023). Діяльність громадських організацій у сфері підвищення кваліфікації освітян: особливості та перспективи
Заєць С. (2024). Індекс академічної свободи в Україні та світі: концептуальні підходи та порівняльна динаміка
Заєць С.В. (2018). Контекстний моніторинг освітньої реформи 
Заєць С. (2024). Методи та інструменти вимірювання академічної свободи: світова практика, особливості застосування в Україні
Заєць С.В. (2019). Реалізація напрямів освітньої реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти 
Заєць С. (2025). Розвиток поглядів на академічну свободу як базову цінність освітньо-наукової діяльності
Заєць С.В. (2023). Сертифікація якості в освітній сфері: застосування ISO 9001 та ISO 21001 
Заєць С.В. (2024). Стан і динаміка сертифікації закладів освіти за стандартом ISO 9001 як маркер досягнення цілей сталого розвитку. (С.113-116)
Заєць С.В., Бережна Т.І. (2023). Результати онлайн-опитування "Впровадження систем менеджменту якості в ЗВО". Аналітичний звіт (за заг. ред. К.С. Шапошникова). ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". 64 с.
Заєць С.В., Бережна Т.І. (2023). Результати онлайн-опитування "Студентське самоврядування та студентські організації у закладах вищої освіти". Аналітичний звіт (за заг. ред. К.С. Шапошникова). ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". 43 с.
Заєць С., Кирієнко О. (2018). Результати всеукраїнського онлайн-опитування "Реформування освіти ― зсередини: точка зору представників освітянського середовища" серед науково-педагогічних працівників та адміністрації закладів вищої освіти (травень-червень 2018 року)
Заєць С., Кирієнко О. (2018). Результати всеукраїнського онлайн-опитування "Реформування освіти ― зсередини: точка зору представників освітянського середовища" серед учителів, працівників та адміністрації закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти (травень-червень 2018 року)
Заєць С., Сингаївська А. (2023). Особливості участі громадських організацій у підвищенні кваліфікації працівників освіти. (С.148-154)
Кабаков Ю.Б. (2005). Построение системы менеджмента организации: 1 система, 2 слоя, 3 шага, 5 граней, 8 принципов... 
Кабаков Ю.Б. (2011). Соціальна відповідальність — основа інтегральної моделі досконалості 
Кабаков Ю., Магазинщикова І., Сингаївська А. (2021). Кращі практики навчання ― корисний інструмент обміну досвідом у вищій школі. (С.124-127)
Кайс З. (2024). Рефлексії щодо ефективності навчання онлайн в умовах війни в Україні (на матеріалі студентських дебатів). (С.117-121)
Калашник Н.С. (2019). Проблеми реалізації освітньої політики на регіональному рівні 
Калита Петро (2020). Підготовка менеджерів в Україні. Що ширше: управління чи менеджмент?
Корпоративна культура (2003). Навчальний посібник. Під ред. Г.Л. Хаєта. Автори: Г.Л. Хаєт, О.Л. Єськов, Л.Г. Хаєт, С.В. Ковалевський, О.А. Медведєва, В.І. Кулійчук, Е.В. Яшина
Сингаївська А.М. (2014). Академічна чесність-нечесність — дилема вищої школи (С.195-201)
Сингаївська А.М. (2015). Ілюзорна безпека на ґрунті плагіату
Сингаївська А.М. (2016). Комплексна програма розвитку академічної доброчесності та викорінення плагіату у навчальному закладі
Сингаївська А.М. (2022). Соціальна відповідальність бізнесу як корпоративна відповідальність чи відповідальність заінтересантів?
Сингаївська А.М. (2015). Феномен учіння: суб’єктна орієнтованість у студентоцентрованому середовищі вищої школи 
Сингаївська А.М. (2025). Як "Україна починається з тебе" [у видавництві] 
Сингаївська А.М., Ковалевський С.В. (2023). Освіта як система або як забезпечити стійкі результати для всіх заінтересантів. (С.230-234)
Сингаївська А., Сиротенко Л. (2020). Центр академічної етики та досконалості в освіті "Етос" як суб’єкт громадської діяльності освітян в Україні. (С.156-158)
Шестакова Е.Г. (2018). Елементи абсурду як засоби гри з культурною пам'яттю в масовій комунікації Донбасу: весна – літо 2014 року 
Шестакова Е.Г. (2014). Ювілейна рефлексія щодо морального принципу науки 
Щириця Т.В. (2022). Комунікативна етика. Навчальний посібник 